
Archipelag innowacji – działamy przez networking 2024
Archipelag Innowacji – Działajmy przez Networking już za nami! Dziękujemy wszystkim, których mogliśmy spotkać na tym wyjątkowym wydarzeniu w Klastrze Innowacji Społeczno-gospodarczych Zabłocie 20.22.🚀
W wydarzeniu udział wzięło około 140 ludzi, odbyło się aż 40 dyskusji, poruszających różnorodne i ważne tematy. Wspólnie debatowaliśmy między innymi o zdrowiu psychicznym, najszybszych drogach do rozwoju startupów oraz o sposobach na rekrutację talentów. Poruszaliśmy również tematy zmian, które chcielibyśmy wprowadzić w Krakowie i Małopolsce, a także innowacje w pielęgnacji terenów zielonych w mieście, na uczestników czekała również strefa relaksu.
Rozmawialiśmy także o samym Archipelagu Innowacji — jak udało nam się stworzyć to wydarzenie oraz co można byłoby zrobić lepiej lub inaczej w przyszłości.🤝
Z wszystkich grup dyskusyjnych zostały sporządzone szczegółowe raporty przez naszych wolontariuszy, dzięki którym będziemy mogli kontynuować pracę nad omawianymi tematami.
Już teraz informujemy, że we wrześniu odbędzie się kolejne spotkanie podsumowujące Archipelag Innowacji oraz rozpoczynające przygotowania do OST 2025!
Do zobaczenia!
Bez nich by się to nie udało!
Serdecznie dziękujemy wszystkim Partnerom za wsparcie i zaangażowanie w organizację naszego wydarzenia! 🤝
Catering
W szczególności dziękujemy Pizzerii Tesone, Jackowi Czerwowi z firmy Lexus, Karolowi Czapikowi z Efekt PMO, Maciejowi Koprowi z Zawodowi Sprzedawcy, Łukaszowi Pachowi z ADream, Krzysztofowi Tokarzowi z IT Challenge – Wasze wsparcie sprawiło, że uczestnicy naszego wydarzenia mogli cieszyć się pysznym cateringiem oraz komfortową atmosferą sprzyjającą networkingowi i dyskusjom.
Wasza pomoc przyczyniła się do wysokiego poziomu organizacyjnego Archipelagu Innowacji! 🤩
Stoisko z Kawą
Szczególne podziękowania kierujemy do Krakowskiego Parku Technologicznego za wsparcie stoiska z kawą oraz dostarczenie notesów i długopisów. Wasza pomoc umiliła czas spędzony na intensywnych dyskusjach i networkingu. 🙌
Logistyka i Organizacja
Przychodzimy do Was z kolejnymi podziękowaniami, które kierujemy do OMGKRK, Webimpuls BIS oraz AMS za nieocenione wsparcie wolontariuszy, którzy pomogli nam w sprawnym przebiegu całego eventu.
OMGKRK pomogło nam również dzięki dokumentacji video, a Webimpuls za stworzenie strony internetowej wydarzenia.
Dodatkowo dziękujemy CitySpace, Krakowski Park Technologiczny, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UJ, BIS oraz AM, dzięki którym mogliśmy liczyć na materiały promocyjne, które przyczyniły się do lepszej organizacji eventu!
Szczególne podziękowania kierujemy do Patrycji Poręby z KMS oraz do działu marketingu i całego zespołu fundacji za ich zaangażowanie i wsparcie logistyczne. 🥳
Razem tworzymy inspirującą przestrzeń dla startupów i innowacji w Krakowie. Dziękujemy Wam za współpracę i liczymy na dalsze wspólne osiąganie kolejnych sukcesów!
Zdjęcia, Film, Strona Internetowa i Marketing
Dziękujemy również Elizie Voss i Magdalenie Siry-Konik za profesjonalną dokumentację zdjęciową, która uchwyciła momenty naszego wydarzenia. Fast Llama zasługuje na ogromne podziękowania za fotobudkę, która urozmaiciła czas uczestników w strefie relaksu, oraz realizację video promocyjnego, w którym udział wzięła Patrycja Poręba z KMS, Krakowski Świstak oraz Kamil Małochleb z KUEK! 🤝🚀
Webimpuls natomiast stworzył dla nas stronę internetową, a OMGKRK działali przy nagrywkach video i logistyce.
Cieszymy się również ze współpracy z Krakowskim Świstakiem, który wraz z KMS pracowałam nad rejestracją, grafikami, postami, a także promocją wydarzenia.
Dziękujemy również Annie Ligas z 31 LO za przetłumaczenie formularza oraz Krzysztofowi Hostyńskiemu z Crossweb za promocję na portalu Crossweb!
Bez Waszej pomocy organizacja tego wydarzenia nie byłaby możliwa na tak wysokim poziomie. 💡
Inne Podziękowania
Dziękujemy:
- Kancelarii prawnej JWMS, Janowi Marczyńskiemu za wsparcie prawne i dostarczenie notesów.
- Bartłomiejowi Świstak Piotrowskiemu z Krakowskiego Świstaka za facylitację i merytorykę eventu.
- Patrycji Porębie i Annie Maszczak z KMS za wdrożenie i koordynację wolontariuszy oraz logistyki.
- Aleksandrze Lemańskiej z LemanSkills za facylitację eventu.
- KOŁO VR za przygotowanie strefy relaksu z VR.
- Krakowskiej Sieci Fantastyki za gry planszowe w strefie relaksu.
- Wszystkim firmom za przyniesienie flipchartów.
Przestrzeń
Dziękujemy Miastu Kraków, Pawłowi Majce za udostępnienie przestrzeni Klaster Zabłocie oraz Centrum Wielokulturowemu (Fundacja IB Polska) za salę pod strefę relaksu.
Przyszłość
Dziękujemy również za korektę i redakcję raportu podsumowującego:
- Tomaszowi Rachwałowi i Marioli Urbaniec z UEK.
- Kamilowi Małochleb z KUEK za grafikę.
- Wojciechowi Smoleniowi z Hubraum za tłumaczenie raportu na język angielski.
Razem tworzymy inspirującą przestrzeń dla startupów i innowacji w Krakowie. Dziękujemy za współpracę i liczymy na dalsze wspólne osiąganie kolejnych sukcesów!
Fotorelacja











